Mei 31, 2010

sunday yang agak memenatkan..hu3





salam tuk my guys sume..hari ni maybe hari yang agak sesuai tuk merilexkan minda serta merehatkan badan tapi hari ini hari yang agak busy pulak bagi aku..seharian aku berjalan hari ni with jamil and fizi..
release tension..petang tadi pas makan lunch..aku g minum cendol sat..hu2..sedap jugak cendol dia..patot lah ramai org yg singgah kat gerai tue..tak cukup jugak semangkuk aku bedal..hu3..
kuat tol aku ni..pas lepak tu kiteorg pun move ke karaoke place..agak ramai jugak org petang tadi..nak karok pun kene booking..haha~
takpe puas hati jugak.sebab tak dapat lame2 sebab save bajet..dah ujung2 blan ni tak ley boros2...kene jugak jimat2..hu3...pas tu aku pun move lah ke rumah..sampai je umah ade lah dalam 5 minit je..pas tu kiteorg ronda2 sambil melihat keindahan alam kat area umah aku ni..he3/jalan2 cari makan..
sampai jugak aku kat hujung jalan...(lepak kat sungai klang tengok org memancing)
ha3..then pas tu kiteorg pun gerak balik..then malam ni aku lepak kat umah je..penat berjalan dari pagi sampai ke malam...he3..




nilah cendol ..hu3..sodap..

malam baru lah dapat rest jap.sambil2 aku buat keje aku on9 jap..tapi malas nak buat pape..update status kat FB then update blog sat..jap2 lagi pun dah boleh lah panaskan iron tuk gosok baju...hampeh..terasa amat malas sekali tuk melakukan kerja nih..bile lah nak ade maid kat umah ni senang sket aku..boley lah aku rilex2 tak yah nak pikir pape sok tinggal sarung je..ha3..pe lah aku nih..penuh ngan sikap M****...
ok lah my fwen nak continue bace buku cter claire tham..dah 3 ari tak dapat bace buku nih..bz dengan menatap laptop jek..ha3..ok...take care guys..have a nice day,,,takmo malas2 k..
k..
selamat pagi buat semua....






































2 ulasan:

ain sudin berkata...

wah2....bestnyer abg pegi jln2...
mkn cendol..sedapnyer....

nnt2 benaje syg plak yer~~~
hihihi...

take care....miss you...:-)

nabilah_2908 berkata...

haha..nak ada Maid...? cari jer la housewife...kan lbh mudah..? huhu...

"Meniti arus perjalanan kehidupan"

Lihatlah alam yang terbentang luas ini,
Ia dipenuhi dengan cerita dan kebesaran Allah,
SubhanAllah,
Alangkah indahnya kehidupan ini kerana Allah
meminjamkan sepasang mata untuk menghayati
ciptaanya yang maha agung,
perjalanan kehidupan ini adalah sementara dan
tidak di ketahui di manakah akhirnya sebuah perjalanan,
Ia hanyalah sementara,
sentiasa mencari erti sebuah perjalanan adalah perjuanganku

selamat datang to catatan

selamat datang to catatan
assalamualaikum dan salam sejahtera

Pengikut saya

Catatan Popular


 

Design by Amanda @ Blogger Buster