Mei 08, 2010

busannye...!!!

Thinking of You


salam pada semua yang sudi membaca blog aku ni. hope korang semua always happy with your life..
so how about a love part in your life..
i also dun know wat to answer when someone ask me about my lover and love..susah jugak aku nak bagi komitmen kat sume tu..entah kenape..semuanya aku langsung tak amek kisah..bukan aku mahu single selamanya..ada teman yang dapat berkongsi hidup ngan aku pun dah kire ok dah..
kekadang aku tak tahu where is my love..ha3..
agaknye sebab kau dah biasa single then bila aku ade teman aku akan buat apa yang aku  biasa lakukan masa single dulu..kekadang aku terpikir couple is trouble..
for me lah..memng susah sangat nak share ape2 saje ngan kau miliki dengan insan lain..mungkin sebab aku kedekut sket kot..hahaha..
entahlah..doa2kan lah untuk aku ea...supaya aku dapat apa yang aku inginkan dalam hidup aku ni..thanks ya..


DesiComments.com | Thinking of You | Forward this Picture

0 ulasan:

"Meniti arus perjalanan kehidupan"

Lihatlah alam yang terbentang luas ini,
Ia dipenuhi dengan cerita dan kebesaran Allah,
SubhanAllah,
Alangkah indahnya kehidupan ini kerana Allah
meminjamkan sepasang mata untuk menghayati
ciptaanya yang maha agung,
perjalanan kehidupan ini adalah sementara dan
tidak di ketahui di manakah akhirnya sebuah perjalanan,
Ia hanyalah sementara,
sentiasa mencari erti sebuah perjalanan adalah perjuanganku

selamat datang to catatan

selamat datang to catatan
assalamualaikum dan salam sejahtera

Pengikut saya

Catatan Popular


 

Design by Amanda @ Blogger Buster