Mei 19, 2010



Bila siang melabuh tirainya
Bermukimlah sebuah rasa
Bertaut menampakkan seri
Biarpun malam ku sendiri

Walaupun kau tiada di sini
Bayangan mu ada di sini
Seperti malam ada bintang
Di hati tetap mu sayang

Kutitipkan azimat
Kasih ku hanya untuk mu
Bersemi dalam jiwa
Kusemai dalam dada

Biarkanlah sengsara
Terbuang di birai hati
Usahlah cinta kita
Diulit mimipi ngeri

Ku dengar ritihan hati
Dari jiwa yang suram
Meski ku pancung sepi
Wajah mu masih bertandang

Pastinya malam ini
Mengundang hari esok
Mengajar erti cinta
Seiras bayang dan mentari


salam buat u all gus..
hari ni hari yang agak best bagi aku sebab selama kau lepak kat shah alam ni,first time umah aku banjir...
pelik kan..dah dekat hampir setahun aku stay kat sini..tetibe je time aku nak g dinner tadi aku dah tak dapat kuar rumah..hohoho~
nasib baik ade lah stock makanan kat umah ni kalo tak sure aku dah kebuluran time2 ujan nie..
ape yang aku post today adalah sebuah lagu yang amat kerap aku dengari lagu dari Handy black..(seiras bayang dan mentari)
korang cubalah dengar lagu ni..agak best jugakk..
 
papepun hari ini aku masuk keje at 12pm..ha3..personal problem..
malam semalam aku tak dapat tidur nyenyak..pikirkan keje kot..ha3..
ok guys..hope u all always in mode happy...
wassalam..


0 ulasan:

"Meniti arus perjalanan kehidupan"

Lihatlah alam yang terbentang luas ini,
Ia dipenuhi dengan cerita dan kebesaran Allah,
SubhanAllah,
Alangkah indahnya kehidupan ini kerana Allah
meminjamkan sepasang mata untuk menghayati
ciptaanya yang maha agung,
perjalanan kehidupan ini adalah sementara dan
tidak di ketahui di manakah akhirnya sebuah perjalanan,
Ia hanyalah sementara,
sentiasa mencari erti sebuah perjalanan adalah perjuanganku

selamat datang to catatan

selamat datang to catatan
assalamualaikum dan salam sejahtera

Pengikut saya

Catatan Popular


 

Design by Amanda @ Blogger Buster