Mei 20, 2010

so tired..!!!!

hye guys..
salam buat my readers..hope u are always in hapinness k,
pada masa ini aku sedang menyiapkan kerja2 ofis kat umah sambil menikmati secawan white kopi..penat lah jugak..geram je dengan my bos yang crazy..ha3..aku keje dah macam robot dah..
yang aku pelik kalau aku kat ofis mood nak bekerja tu kurang..pelik jugak aku nih..nape tah..
keje aku cam biase mengacau orang..datang pun ngam2 time je..masuk keje kul 9..
8.58 am aku slot masuk..memng hari2 aku akan berlumba ke tempat kerja..korang bayangkan dari shah alam ke kampung melayu subang biase dalam 35 minit..if slow..kalo aku merempit around 20 minit je aku sampai ke company aku..ha3..dasyat2..!!

mate pun dah agak mengantuk.. keje pun tak siap lagi nih..ha3..
padan ngan muke aku..sok kalo bos tanye aku buat dont know jek...sure kene marah...nasib lah..
kerja cam aku ibarat macam membuang sampah ke dalam tong..die bagi kerja banyak2 kat aku nih..ha3..
ok lah guys..nak pi gosok baju then prepare for sleep : D....

0 ulasan:

"Meniti arus perjalanan kehidupan"

Lihatlah alam yang terbentang luas ini,
Ia dipenuhi dengan cerita dan kebesaran Allah,
SubhanAllah,
Alangkah indahnya kehidupan ini kerana Allah
meminjamkan sepasang mata untuk menghayati
ciptaanya yang maha agung,
perjalanan kehidupan ini adalah sementara dan
tidak di ketahui di manakah akhirnya sebuah perjalanan,
Ia hanyalah sementara,
sentiasa mencari erti sebuah perjalanan adalah perjuanganku

selamat datang to catatan

selamat datang to catatan
assalamualaikum dan salam sejahtera

Pengikut saya

Catatan Popular


 

Design by Amanda @ Blogger Buster