Mei 18, 2010

aku dan die..

salam for all u guys.
today macam tergangu sket kot..aku nye kerja kat ofis dah macam setinggi ape pun kau tak tahu..table aku dah serupa ca baru lepas kene bom..ha3..kerja terlampau banyak then aku kene rush with my manager...huh~
alangkah bestnye kalo time2 macam ni aku dapat kerja baru yang lebih baik dari skarang..
hari ni si die dapat result exam..congratulations to her..even aku seperti membisu tanpa kata..aku tak dapat bgtahu apa yang aku ade tuk membahagiakan die.
aku memng serba sedikit kusut tentang hal ni..
serupa terumbang ambing kau di buatnye..dah lah tiada tempat bermanja dan mengadu..ades..!!!
entah lah buat bodo je lah biarlah sok2 aku dapat menjawap segala soalan dan memahami apa yang aku mahukan tuk diri aku sendiri..busan pun ye..malas pun banyak jugak..dah lah..time to rest nak gosok baju ni..ha3..satu kerja yang amat membuat aku malas nak melakukanye..jam pun dah running to 1.30 am ..so better aku buat pape yang patot..kang lewat pulak aku tido..sok bangun lewat lagi..hu3..
ok my dear fren...
have a beautiful nite and sweet dreamz ya..take care..!!!
wsalam...

0 ulasan:

"Meniti arus perjalanan kehidupan"

Lihatlah alam yang terbentang luas ini,
Ia dipenuhi dengan cerita dan kebesaran Allah,
SubhanAllah,
Alangkah indahnya kehidupan ini kerana Allah
meminjamkan sepasang mata untuk menghayati
ciptaanya yang maha agung,
perjalanan kehidupan ini adalah sementara dan
tidak di ketahui di manakah akhirnya sebuah perjalanan,
Ia hanyalah sementara,
sentiasa mencari erti sebuah perjalanan adalah perjuanganku

selamat datang to catatan

selamat datang to catatan
assalamualaikum dan salam sejahtera

Pengikut saya

Catatan Popular


 

Design by Amanda @ Blogger Buster