Mei 25, 2010

heppy bos takde harini...




salam di ucapkan buat guys semua hari ni agak enjoy jugak bila my bos cuti tak tau lah die kemane..ha3..kecoh jap my deparment masing2 buat hal sendiri..walau banyak keje sekalipun kiteorang buat tak tahu je..ha3..best kalo hari2 bos takde..mesti satu keje pun tak jalan..he3..kat bawah ni ade lah gambar my opis mate yang sibuk men game and layan fb..ha3..sempat jugak aku snap pic2 tu..dan aku jugak sibuk layan FB..




yang ni aza name die..clerk kat dept aku..kerjanya sik main facebook je...



yang ni jue..main games..ha3..!!!

gambar aku de jugak jue yang snap then siap upload kat fb aku...geram jugak..




yang ni pulak pic aku..ha3..!!


yang ni pejol name die...men pakai henpon..line clear sket...


tu lah antara gelagat myofis mate..so ni lah kerja2 kiteorang bile bos takde..dah macam tak keje..
papepun guys jangan ikut camni..tak bagus kan..hope u all jadi lah pekerja yang rajin dan berdedikasi..he3..

"Meniti arus perjalanan kehidupan"

Lihatlah alam yang terbentang luas ini,
Ia dipenuhi dengan cerita dan kebesaran Allah,
SubhanAllah,
Alangkah indahnya kehidupan ini kerana Allah
meminjamkan sepasang mata untuk menghayati
ciptaanya yang maha agung,
perjalanan kehidupan ini adalah sementara dan
tidak di ketahui di manakah akhirnya sebuah perjalanan,
Ia hanyalah sementara,
sentiasa mencari erti sebuah perjalanan adalah perjuanganku

selamat datang to catatan

selamat datang to catatan
assalamualaikum dan salam sejahtera

Pengikut saya

Catatan Popular


 

Design by Amanda @ Blogger Buster