Mei 15, 2010

hari2 yang berlalu..!!!

              

Lirik Tak BisaMemilihmu –  Sixth Sense

Sebuah lagu yang bisa membuat kita rasa serba salah untuk memilih. Keliru dan tenggelam untuk membuat keputusan yang terbaik dalam hidup. Untuk memilih yang mana kaca dan yang mana permata. Maka, bagi Budiey lagu dendangan Adi ini begitu mendayu dan syahdu sekali.
Jom layan lagu ini, keep on play…


Telah jauh  terpisah, diriku dan dirimu,
Dalam ruang dan waktu,
Sendiriku jalani sepiku, tanpa dirimu,
Resahku tanpa hadirmu,
Sungguh berat hatiku untuk merasakannya
Salahku mencintai dirinya saat jauhku terpisah
Darimu,Dan hadirnya menyentuh hatiku,
Untuk cintainya,
Hatiku pun inginkannya,
Hingga runtuh setiaku kepada dirimu
Kusakiti hatimu yang tulus mencintaiku….
C/O
Maaf ku tak bisa memilih dirimu
Karena kuterhanyut mencintai dia
Inilah salahku yang memberi ruang
Didalam hatiku tuk mencintainya…
(terhanyut jiwa ini, terjatuh dihatinya)


salam pada insan yang membaca blog aku ni..just wanna say thanks.. :D
hari ni aku nak share something ngan korang..lagu sixth sene..
bila aku dengar lagu ni aku akan eringat kat seseorang yang hampir jauh aku tinggalkan..
niat hatiku tuk bersamanya..namun sayang sekali aku telah jauh pergi meninggalkannya..mungkinkah aku akan kembali bersamanya dan mungkin jua kisah cinta kita khir disini..
thanks for all...i will miss every second memories with u..!!

1 ulasan:

nabilah_2908 berkata...

hrumm...kenapa perlu pergi dari dia...kalaujauh dekat-dekatkan la.. ;)

jom ke APA KATA HATI pulak,
ANAK BAPAK

"Meniti arus perjalanan kehidupan"

Lihatlah alam yang terbentang luas ini,
Ia dipenuhi dengan cerita dan kebesaran Allah,
SubhanAllah,
Alangkah indahnya kehidupan ini kerana Allah
meminjamkan sepasang mata untuk menghayati
ciptaanya yang maha agung,
perjalanan kehidupan ini adalah sementara dan
tidak di ketahui di manakah akhirnya sebuah perjalanan,
Ia hanyalah sementara,
sentiasa mencari erti sebuah perjalanan adalah perjuanganku

selamat datang to catatan

selamat datang to catatan
assalamualaikum dan salam sejahtera

Pengikut saya

Catatan Popular


 

Design by Amanda @ Blogger Buster