Mei 01, 2010

happy labour day..

salam pada my reader..
hari ini adalah hari pekerja so today im going back my hometown..johor bahru..
aku balik ke johor menaiki motor with jamil.
aku bertolak sabtu tghari and sampai pada pukul 9 malm..dah macam balik kelantan tu pun sebab ade problem kat motor aku..
penat tak terkira rasanya but aku memng minat jalan jauh2 ni menaiki motorsikal..bagi aku luas pemandangan yang dapat  dilihat then keseronokan yang di perolehi adalah pengalaman yang bernilai pada aku..


perjalanan menuju ke felda linggiu untuk menghadiri majlis perkahwinan cousin elly..

 

masa ni pukul 12 kot..
agak panas dan kering coz pokok2 kelapa sawit kat area ni dah kene tebang so..huh..panas banget rasanya..



pemandangan dari atas moto..huhu..
sempat jugak aku snap pic mase ngah drive moto..hu3


kelompok2 awan yang indah..
subhanallah..segala puji bagi allah yang menciptakan sesuatu yang indah di lihat..

 

mohd elfy and syed azmil adalah kawan2 yang join pergi ke umah cousin elfy..


its me..!!!
ha3...tenang coz dah kenyang..hahaha

and later we all going to wet world..kota tinggi tuk mandi air terjun..lame juga aku tak mandi manda nih..hu3..best gler rase mase tu..


ni mase kiteorg baru sampai..elfy yang dah tak sabar2 nak main air..ha3..

ni pun same jamil..ha3..


 aku pon tak sabar jugak ni..huhuuhu

jom kita tengok2 kawasan wetworld ni..


rilex sebentar ...
kepenatan nek tangga nak sampai kat puncak air terjun ni..
sabo2..aku pun tak sabo jugak nak mandi ni..hu3


cantik la jugak..
dah lame dah aku g air terjun ni..walaupun dekat ngan my house..tapi lame lah jugak aku tak jengah2..hu3

huhu..after this funtion kau pun bertolak ke ulu tiram..then lepak sebentar kat today plaza then layan karoks bertiga..sound system tak best then air con panas..huhu..bayaran 2 jam 30 hinggit..rase cam tak berbaloi je..
pastu aku gerak ke umah my dad at jalan mutiara 12..tukar my cover seat moto..then aku pun gerak semua ke kota tinggi..sampai umah mengadap pc aku barulah aku boley tido..memng letih..pack tul jadual seharian..
but aku eppy ngan ape yg aku lakukan..cume kurang berborak2 ngan my mum and dad..but
dieorg paham perangai nak die ni..hu3..tak suke melekat kat umah..


ni adalah pic mase kau on da way balik ke shah alam at 3 mei..hu3..aku ponteng keje harini..hahaha


then aku ngan jamil singgah ja kat my sis house at senawang before going back shah alam..




0 ulasan:

"Meniti arus perjalanan kehidupan"

Lihatlah alam yang terbentang luas ini,
Ia dipenuhi dengan cerita dan kebesaran Allah,
SubhanAllah,
Alangkah indahnya kehidupan ini kerana Allah
meminjamkan sepasang mata untuk menghayati
ciptaanya yang maha agung,
perjalanan kehidupan ini adalah sementara dan
tidak di ketahui di manakah akhirnya sebuah perjalanan,
Ia hanyalah sementara,
sentiasa mencari erti sebuah perjalanan adalah perjuanganku

selamat datang to catatan

selamat datang to catatan
assalamualaikum dan salam sejahtera

Pengikut saya

Catatan Popular


 

Design by Amanda @ Blogger Buster