Jun 01, 2010


salam and selamat malam buat semua..

  hari isnin 31.05.2010..
hari pertama pada minggu ini tapi adalah hari terakhir pada bulan 5.
so start tomorrow dah masuk bulan june..huhu~
dalam tak sedar dah hampir 8 bulan aku lepak kat shah alam ni..
macam2 kawan yang aku dapat tapi aku still ngan best friend aku sorang nih..kemana2 aku akan lepak ngan die..ye lah dah macam adik beradik dah..aku pun tak kesah sangat walaupun aku tak ramai kawan kat sini tapi bagi aku die sorang pun dah cukup dah..cume aku nye minat ngan die tak sama je..die kaki bola tapi aku ni kaki bangku..ha3..aku dah tak boley nak main bola lagi after excden 2008..
seksa jugak nak main bola ni.kaki da tak kuat ..naseb bek aku boley maintain my stamina dengan berjogging..
tu je lah..then aku banyak habiskan masa aku mengadap laptop ni..naik jemu dah..malas dah nak mengadap lagi..nak tak nak kene buat jugak..

pas gorilla berenti aku kene pulak continue keje2 die..adeh bertambah parah lah aku pas ni..ngan keje sendiri pun tak boley buat kene back up keje dak2 lain pulak..
tapi takpe sok de sorang staff baru masuk..pompuan..ha3..aku pulak kene teach die..
best..kalo die jenis happy go lucky jgak kan best..hope macam tu lah..pas2 dah pandai kang boley lah aku pass keje2 gorilla kat die..he2..seminggu training pun dah cukup lah...belajor sendiri..ha3..
jahat jugak aku ni kan..but ape yang aku dapat mase start keje kat sini pun same jugak macam tu lagi lah just berbekalkan basic mechanical je...

but now dah ok dah..just jene rajin buat2 keje sendiri kat umah..
kene kerja keras sikit baru lah semuanya berjalan dengan lancar.lagipun aku rase semkin banyak yang aku belajar semakin banyak yang aku tak tahu..
ha3..
ok lah tue..tak semuanya akan datang bergolek macam tu je..betul tak..
papepun u all pun kene lah keje keras jugak,,,
takmo malas2 macam saya ni..ha3..ok guys..selamat malam and mulakanlah pagi esok anda dengan senyuman dan mood yang ceria..aku pun hope my mood sok bagus coz kene rush tuk siapkan dua kerja yang urgent..ha3..ok guys..nite2..and sweet dreamz k...

(hari ini adalah pengalaman yang berguna pada masa yang akan datang)

2 ulasan:

ain sudin berkata...

hmmm...keje tu keje jugaak...
but kesihatan abg kena jaga ok??

amboi2...der staff girl baru yer????
jgn nakal2 yer.....hihihi...
ajr psl keje jer..hihihi...

ok..take care...
miss you...
syg abg sgt2...

nabilah_2908 berkata...

huhu..bzz nyer dia...tkpe..siapkan semua kerja2...thn apply la cuti..cuti lama sikit...thn bila masuk kerja...fresh la balik.. :)


jom ke APA KATA HATI pulak,
KANTOI

"Meniti arus perjalanan kehidupan"

Lihatlah alam yang terbentang luas ini,
Ia dipenuhi dengan cerita dan kebesaran Allah,
SubhanAllah,
Alangkah indahnya kehidupan ini kerana Allah
meminjamkan sepasang mata untuk menghayati
ciptaanya yang maha agung,
perjalanan kehidupan ini adalah sementara dan
tidak di ketahui di manakah akhirnya sebuah perjalanan,
Ia hanyalah sementara,
sentiasa mencari erti sebuah perjalanan adalah perjuanganku

selamat datang to catatan

selamat datang to catatan
assalamualaikum dan salam sejahtera

Pengikut saya

Catatan Popular


 

Design by Amanda @ Blogger Buster