Julai 27, 2009

si oren..!!!




# aku nak share lah sket sal motor ni,
# aku memang sukekan mereka design..hehe,
# ni lah hasil imaginasi aku tuk hasilkan design tuk motor aku,aku pun tak tahu tapi aku lebih suka kan moto dari kete,
# bukan aku tak mampu tapi hakikatnye aku rase cam membazir pulak nak pakai kete sebelom masenya,
# hahaha...sampai lah aku kawin baru aku terpikir tuk ade kete sendiri,
# then tulah hasrat aku,lagipu kalau aku use kereta pun same jugak kesian je kete aku tu stay kat umah,
# takde sape nak rider kalo dah aku lebih suke naik moto,
# tak jammed,just hampeh just time hujan je lah..habis basah baju aku,
# huhuhuhu

0 ulasan:

"Meniti arus perjalanan kehidupan"

Lihatlah alam yang terbentang luas ini,
Ia dipenuhi dengan cerita dan kebesaran Allah,
SubhanAllah,
Alangkah indahnya kehidupan ini kerana Allah
meminjamkan sepasang mata untuk menghayati
ciptaanya yang maha agung,
perjalanan kehidupan ini adalah sementara dan
tidak di ketahui di manakah akhirnya sebuah perjalanan,
Ia hanyalah sementara,
sentiasa mencari erti sebuah perjalanan adalah perjuanganku

selamat datang to catatan

selamat datang to catatan
assalamualaikum dan salam sejahtera

Pengikut saya

Catatan Popular


 

Design by Amanda @ Blogger Buster