Julai 30, 2009

redbox pelangi




ni lah pandangan redbox dari bahagian depan,
hehehehe,
aku g karaoke ngan rother zaki,kawan lame aku,
tapi kita orang pergi berdua je,macam bosan pun ade,
sakit anak tekak aku ni,
3 jam layan 2 orang je,
huhuhuhu,



sampai abes suara aku untuk hari ni,
dah lah lom gaji, huhuhu,
habis duit saving aku kene kuar,hehehe,
takpe kang kene topup balik,
erm..tak lah enjoy sangat tapi aku ni lebih pada makn jek,
hehehe,
abes semua aku bedal..
yang penting kenyang,brother ni nyanyi boley tahan jugak suara die,
kene dia bawak lagu aizat fuh,betul2 feel aku tengok,






dasyat lah brother ni,suara boley tahan jugak,tak sabar pulak nak g karaoke ngan orang tersayang,
erm..sampai aku nyanyi lagu tema cinta kita orang kau terpandang muka die kat screen punya lah rindu aku kat die,tapi takpe hati kau hanya mampu menahan rase rindu tersebut,
bayak jugak kita orang nyanyi malm ni,lagu english aku bawak lah lagu micheal learns to rock,and brother bawak lagu r.kelly,
masing2 tak mahu mengalah,
hehehe,
then brother banyak bawak lagu rem and anuar zain,aku bawak lagu may ,yantzen dan banyak lah lagi,sampai hilang suara aku,
erm..banyak gler malm ni nyanyi biasa 2 or 3 lagu jek,
hari ni aku kene dera pulak ngan brother ni,
dah tak boleh elak sebab kita pergi berdua je kan,
brother tu pun sampai habis jugak suara,
huhuhu,sape tahan beb,kene layan lagu tinggi2 pulak tu,mahu tak semput,
hehehehe,
its okay
tu lah pengalaman aku hari ini,
hehehe,
chiow....!!!!!

0 ulasan:

"Meniti arus perjalanan kehidupan"

Lihatlah alam yang terbentang luas ini,
Ia dipenuhi dengan cerita dan kebesaran Allah,
SubhanAllah,
Alangkah indahnya kehidupan ini kerana Allah
meminjamkan sepasang mata untuk menghayati
ciptaanya yang maha agung,
perjalanan kehidupan ini adalah sementara dan
tidak di ketahui di manakah akhirnya sebuah perjalanan,
Ia hanyalah sementara,
sentiasa mencari erti sebuah perjalanan adalah perjuanganku

selamat datang to catatan

selamat datang to catatan
assalamualaikum dan salam sejahtera

Pengikut saya

Catatan Popular


 

Design by Amanda @ Blogger Buster