Julai 29, 2009

on wenesday


lagu daun band - puisi terindah..


lagu yang aku layan hari ini,
hari yang penuh dengan aktiviti,
hehehe,
so tak lah boring sangat,hari ini aku nak g company lame untuk setlle kan satu job lame ,erm..kalo dapat gaji ok jugak,
ni mesti tolng free,
bos lame aku tu cam tahu je aku blom start keje,
geram nye..
nasib baik lah kau ni pekerja cemerlang,kalau tak jangan harap lah..
hehehehe,
erm..kul 7 aku g karaoke kat redbox pelangi with brother zaki,
maybe aku pergi ber2 atau bertiga.
aku cam tak nak pergi je,
tapi bila di fikir2 cam tak baik pulak menolak ajakan kawan tu,
pukul 7 ake bru g sane kot,
malas pun ade,
semua ade,
dah lah blom gaji lagi,hampeh tol lah brother ni,
terpaksa lah kuar duit saving tu sket,
nasib baik ade,
kalo takde,
susah jugak tu,
orait,
time to go,
hehehe

0 ulasan:

"Meniti arus perjalanan kehidupan"

Lihatlah alam yang terbentang luas ini,
Ia dipenuhi dengan cerita dan kebesaran Allah,
SubhanAllah,
Alangkah indahnya kehidupan ini kerana Allah
meminjamkan sepasang mata untuk menghayati
ciptaanya yang maha agung,
perjalanan kehidupan ini adalah sementara dan
tidak di ketahui di manakah akhirnya sebuah perjalanan,
Ia hanyalah sementara,
sentiasa mencari erti sebuah perjalanan adalah perjuanganku

selamat datang to catatan

selamat datang to catatan
assalamualaikum dan salam sejahtera

Pengikut saya

Catatan Popular


 

Design by Amanda @ Blogger Buster