Julai 27, 2009

hari perkahwinan Takim


hari ini adalah hari first aku start blog,
hari yang membosankan..
bru je lepas balik kenduri kahwin member aku yang tinggal kat felda semencu,aku bersama mizi,ejat dan m nazru,
kite orang samapi dalam kul 4 petang,
tengok cam dah takde orang kat umah die tu,
tapi pelik pulak sebab biasanya kan habis kenduri dalam kul 5,
so kite orang dapat lah borak2 ngan takim ni,
penat jugak die kene layan kite orang,
then bila nak balik tu aku terlupa pulak nak standby duit dalam sampul,
bengang sat aku,
selalu aku dah standby,
mungkin sebab kelam kabut mase nak pergi tadi,
lame jugak kite orang berborak ngan takim ni,
ye lah lame dah tak berborak..
last aku jumpe die mase tahun 2004 mase tu kite org belajar kat satu kolej amek bidang mechanical..
then after habis kursus tu kita orang pun membawa langkah masing2,
tak pernah contact lagi pas tu,
then dua hari lepas die call jemput ke majlis die,
pelik jap,
mane tah die dapat nombor tepon aku,
so aku pun contact lah member yang rapat ngan aku,
mizi then kita orang pun planning kul 2 harini,
tapi masing2 tak ikut pada janji,
sal aku balik dari tempat kerja kul 1 petang,bersiap2 aku tengok dah dekat kul 2,
tapi mizi dengan ejat tak sampai sampai,
pelik jugak aku then bila aku contact mizi die cakap dalam perjalanan,
erm..so kite orang gerak ke umah takim dalam kul 3 setengah,
huhuhuhu,
lame tol tunggu ejat tu,
then after lepak2 ngan takim kite orang pun balik ke destinasi masing2,
selamat pengantin baru for my old friend takim...

0 ulasan:

"Meniti arus perjalanan kehidupan"

Lihatlah alam yang terbentang luas ini,
Ia dipenuhi dengan cerita dan kebesaran Allah,
SubhanAllah,
Alangkah indahnya kehidupan ini kerana Allah
meminjamkan sepasang mata untuk menghayati
ciptaanya yang maha agung,
perjalanan kehidupan ini adalah sementara dan
tidak di ketahui di manakah akhirnya sebuah perjalanan,
Ia hanyalah sementara,
sentiasa mencari erti sebuah perjalanan adalah perjuanganku

selamat datang to catatan

selamat datang to catatan
assalamualaikum dan salam sejahtera

Pengikut saya

Catatan Popular


 

Design by Amanda @ Blogger Buster