Oktober 06, 2009

TRip to key L 2-4 october 2009


tiket mase aku trip g key L ari tu,
huhuhu,mahal gler..rase cam takmo pergi je interview kat subang hari tu..
tapi untuk mengejar impian aku,
aku kene jugak berhijrah ke selangor..



pic ni aku amek kat redbox sogo..




aku grak kesana with abg ejam..die yang uruskan semua perjalanan aku mase kat kl..thanks you so much for him...

lepas dari redbox aku terus melepak kat tepi dataran..cantik jugak dataran ni..
mase dulu aku datang sini tak lah secantik camni..hahaha..


aku yang masih dihubungi oleh syarikat yang interview aku,
still demand for my salary..hahaha,boring...

aku bangga jadi anak malaysia..yeah..i love MALAYSIA..


cantik pulak bunga2 ni aku tengok..hahaha..cam nak tiru je..(buat ilham for my house landskap)


stadium shah alam..
agak menarik jugak..tapi malangnye hari tue takde game kat stadium tue,
so aku dapat tengok dari luar je lah..

hehehe :D

helmet sape ni..hahaha (aku yang terpaksa buy helmat mase kat keyL..hahaa)

kawan baik aku shah alam..name die syed azmil..
thanks sebab ajak aku lepak umah ko..thanks you jamil..


masjid shah alam..aku suke pic ni..
indah sangat..haha


pic  kat kLCC..

klcc again..
 
dataran shah alam..kat belakang die tu plaza alam central...


dataran again..hehe


tasik shah alam...ramai jugak orang melepak kat sini petang tue..


baru pas sholat..


masjid shah alam..so beutiful...

tasik kat belakang masjid..
cantik and sesuai tuk release tension..

0 ulasan:

"Meniti arus perjalanan kehidupan"

Lihatlah alam yang terbentang luas ini,
Ia dipenuhi dengan cerita dan kebesaran Allah,
SubhanAllah,
Alangkah indahnya kehidupan ini kerana Allah
meminjamkan sepasang mata untuk menghayati
ciptaanya yang maha agung,
perjalanan kehidupan ini adalah sementara dan
tidak di ketahui di manakah akhirnya sebuah perjalanan,
Ia hanyalah sementara,
sentiasa mencari erti sebuah perjalanan adalah perjuanganku

selamat datang to catatan

selamat datang to catatan
assalamualaikum dan salam sejahtera

Pengikut saya

Catatan Popular


 

Design by Amanda @ Blogger Buster