Oktober 06, 2009

last day with my CNC programer ...

hari ini last day aku berkerja kat company HFB industries,
sebenarnye aku sayang jugak nak berhenti kat sane,
tapi memandangkan carrier aku cam dah tak ley go on je kat company tu so aku terpaksa kembali pada bidang lame aku as a Draftsman,
best jugak keje tu,
tak lah sik mengadap mesin je,
keje mengadap pc pulak..
alhamdullilah,
so skang yang memeningkan kepala aku adalah mak aku yang tak bagi aku pergi ke sana,
tah lah nak kater anak manje tu tak lah,
erm..not bad lah kan aku dah besar so boley lah aku berdikari kat sane,
insyallah tuhan sentiasa ada bersame2 denganaku,
semoga apa yang aku hajati termakbul,

today last day aku kat company CNC ni,
aku pun sedey jugak,
tinggalkan member2 rapat aku,
cam zaki and wak..
dieorg ni rapt sket ngan aku,
suke jugak cter masalah dieorg kat aku,
aku ni jenis ok je,
boley bagi pendapat kat dieorg,
tak pun jadi pembangkang kat dieorg,

hahaha..papepun thanks mr mike sebab banyak ajar aku tuk melukis 3d drawing..
banyak yang aku dapat kat company ni,
papepun wish me luck kat company baru ok,

i always miss my old Company..sayonara.
.bye2

0 ulasan:

"Meniti arus perjalanan kehidupan"

Lihatlah alam yang terbentang luas ini,
Ia dipenuhi dengan cerita dan kebesaran Allah,
SubhanAllah,
Alangkah indahnya kehidupan ini kerana Allah
meminjamkan sepasang mata untuk menghayati
ciptaanya yang maha agung,
perjalanan kehidupan ini adalah sementara dan
tidak di ketahui di manakah akhirnya sebuah perjalanan,
Ia hanyalah sementara,
sentiasa mencari erti sebuah perjalanan adalah perjuanganku

selamat datang to catatan

selamat datang to catatan
assalamualaikum dan salam sejahtera

Pengikut saya

Catatan Popular


 

Design by Amanda @ Blogger Buster