Februari 15, 2011

adeh..mane perginya idea nak menulis nih.. :)

Assalamualaikum.
Dan salam sejahtera buat pembaca blogs catatan..
harap korang sentiasa dalam keadaan sihat sejahtera..
korang pernah tengok tak story lagenda budak setan..








mesti korang layan kan cter tuh..
anyway..
aku suke jugak layan lagu tema cerita tuh..
sambil menaip nih aku still layan lagu Bila Cinta nih..
haha..
jiwang betul..

Bila Cinta oleh Filianti Vlee
 
Bila cinta kini
Tak lagi bermakna
Yang ku rasa kini
Hanyalah nestapa
Ditinggalkan cinta masa lalu
Dulu kau tawarkan
Manisnya janjimu
Yang ku sambut itu
Dengan segenap hatiku
Bila engkau pergi
Tinggalkanku
Hilangnya cintamu
Menusuk hatiku
Hingga ku memilih
Cinta yang fana
Perginya dirimu
merobek jantungku
Hingga ku terjatuh
Dalam harapan
Hilangnya cintamu
Menusuk hatiku
Hingga ku terjatuh
Dalam harapan
Uuu…
Dalam harapan..




and i have one word to share with u all guys

Hembusan angin petang ini
Mengingatkan aku pada kisah lalu
Aku pasrah
Dalam getar aku cuba mengerti
Sebuah percaturan yang kulalui
Bersamamu duhai kasihku
Aku ingin kepastian darimu
Tersemat kukuh di memori ini
Sebuah nostalgia 
Antara aku dan dikau
Bagai baru semalam kita mengukir janji




so harap korang dapat ape yang korang impikan dalam perhubungan korang..hope tuhan always merahmati kita semua..
have a good journey in your life guys..!!

0 ulasan:

"Meniti arus perjalanan kehidupan"

Lihatlah alam yang terbentang luas ini,
Ia dipenuhi dengan cerita dan kebesaran Allah,
SubhanAllah,
Alangkah indahnya kehidupan ini kerana Allah
meminjamkan sepasang mata untuk menghayati
ciptaanya yang maha agung,
perjalanan kehidupan ini adalah sementara dan
tidak di ketahui di manakah akhirnya sebuah perjalanan,
Ia hanyalah sementara,
sentiasa mencari erti sebuah perjalanan adalah perjuanganku

selamat datang to catatan

selamat datang to catatan
assalamualaikum dan salam sejahtera

Pengikut saya

Catatan Popular


 

Design by Amanda @ Blogger Buster