Julai 04, 2010

sepi

salam buat my guys semua..how are u today..

aku baru lepas menonton cite sepi..
tetibe aku merasakn sesuatu perasaan muncul lak kat diri aku ni..
sepi..
agaknya baru aku sedar sepi tu macam mana
memang setiap orang akan merasakan perasan ini kan..
for  me sepi bermaksud satu perasaan yang agak teruk sekali..
am i right guys..
if right..samalah seperti apa yang aku pikirkan..semua perasaan yang hadir adalah mengikut naluri dan hati kita..
memang kita tidak meminta perasaan ini hadir dalam hidup kita tapi di sebabkan hati kita sering bertanya tentang seseorang yang dapat membahagiakan hidup ini..
walaupun kita amat memerlukan sesuatu di luar kemahuan kita dan rasanya kita perlukan seseorang untuk bercerita tentng masalah dan bergurau serta bermesra dengan nya..
bila aku memikirknya aku merasakan my life memng amat memerlukannya..but apakah yang harus aku lakukan bagi menikmati apa yang kita perlukan..betul  tak apa yang aku pikirkan ini..

perasaan yang kita miliki adalah anugerah tuhan yang amat berharga buat kita..
sama samalah jua kita menjaga perasaan orang lain pada kita..
janganlh korang bermain dengan perasaan kita sendiri.
kelak ia akan memakan diri kita sendiri..

anyway..
hope guys semua dapat melakukn yang terbaik buat diri kamu semua..s

wish u all guys always gud luck for get a best feeling in your life.



bisik ku pada bulan..
kembalikan,
temanku,
kasihku,
syurgaku,
tanpanya..malam menemaniku..
sepi memelukku,.

bulan..
jangan biar siang,
biar alam ini kelam,
biar ia sepi,
seperti ku..

aku suka part ayat ni..
apa yang cuba digambarkan dalam ayat ini amat dalam sekali..
memang best..




sepertiku,

1 ulasan:

nabilah_2908 berkata...

adakalanya...sepi itu indah..tp....selalunya..mmg ia menyakitkan.. :)

masih belum jumpa lagi ke org yang boleh membahagiakan hidup awak..?

jom ke APA KATA HATI pulak,
BLUEBERRY WAFFLE

"Meniti arus perjalanan kehidupan"

Lihatlah alam yang terbentang luas ini,
Ia dipenuhi dengan cerita dan kebesaran Allah,
SubhanAllah,
Alangkah indahnya kehidupan ini kerana Allah
meminjamkan sepasang mata untuk menghayati
ciptaanya yang maha agung,
perjalanan kehidupan ini adalah sementara dan
tidak di ketahui di manakah akhirnya sebuah perjalanan,
Ia hanyalah sementara,
sentiasa mencari erti sebuah perjalanan adalah perjuanganku

selamat datang to catatan

selamat datang to catatan
assalamualaikum dan salam sejahtera

Pengikut saya

Catatan Popular


 

Design by Amanda @ Blogger Buster