Februari 16, 2010

enjoy....

hari ini hari pertama aku kat kampung...so macam biasalah agak kebosanan coz tak tahu nak buat ape kan..pape pun aku ni kan jenis suke melepak kat tepi2 laut untuk menenangkan minda..then aku pun bersama geng aku lepak lah kat tanjung balau..
ramai jugak org kat balau ni..yelah holiday time kan..
so best lah jugak..bukan setakat g releasekan minda jek..tapi dapat jugak mencuci mata..ha3..tu lah aktiviti sambilan aku kat tepi laut tuh...ha3..



1 ulasan:

nadiatul farhain sudin berkata...

amboi2 abg....
cuci mater yer.....
nakal nie....hihihi:D

"Meniti arus perjalanan kehidupan"

Lihatlah alam yang terbentang luas ini,
Ia dipenuhi dengan cerita dan kebesaran Allah,
SubhanAllah,
Alangkah indahnya kehidupan ini kerana Allah
meminjamkan sepasang mata untuk menghayati
ciptaanya yang maha agung,
perjalanan kehidupan ini adalah sementara dan
tidak di ketahui di manakah akhirnya sebuah perjalanan,
Ia hanyalah sementara,
sentiasa mencari erti sebuah perjalanan adalah perjuanganku

selamat datang to catatan

selamat datang to catatan
assalamualaikum dan salam sejahtera

Pengikut saya

Catatan Popular


 

Design by Amanda @ Blogger Buster